Sprawy, którymi się zajmujemy:
- prowadzimy postępowania o udzielenie zamówień publicznych przez Gminę zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisami wykonawczymi
- nadzorujemy stosowanie i przestrzeganie zasad, form i trybu udzielania zamówień publicznych
- przygotowujemy specyfikacje przetargowe i inne dokumenty wymagane przepisami prawa niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówień publicznych
- przekazujemy wymagane przepisami ogłoszenia, dokumentację i specyfikację przetargową do publikacji na stronie internetowej Urzędu Miejskiego, Biuletynie Wspólnot Europejskich oraz portali Urzędu Zamówień Publicznych
- przygotowujemy dokumenty niezbędne do pracy komisji przetargowej i bierzemy udział w tych pracach
- prowadzimy sprawy związane z ewentualnymi odwołaniami od rozstrzygnięć przetargowych
- przygotowujemy i zwieramy umowy z wybranym wykonawcą w procedurze przetargowej
- archiwizujemy dokumentację przetargową zgodnie z terminami przechowywania określonymi przepisami w zakresie zamówień publicznych
- powadzimy rejestr zamówień publicznych
- sporządzamy sprawozdania z udzielonych zamówień.
Sławomir Szałajko
Kontakt:
tel. 13 306 10 61
pokój 204